dijous, 15 de març del 2018

Colònies: dijous 15 de març a tarda

https://photos.app.goo.gl/s1iu13lTla8L0IjD2

Hola som l'últim grup de reporters i reporteres i us explicarem el dinar i el què hem fet aquesta tarda.

Avui hem dinat llenties amb xoriço i pollastre arrebossat acompanyat 
de patates xips. El dinar estava super bona.
Després de dinar hem  jugat una estona a futbol o estona lliure. 
Més tard hem fet una excursió al Castell de Sant Martí de Sarroca.
 Hem anat caminant fins el castell. El camí era llarg i hem 
trigat 40 minuts per arribar però ha valgut la pena.Quan hem arribat
 al castell hem berenat pa amb xocolata i suc.Hem anat a visitar el castell de Sant Martí. Hem conegut al Josep de les
 claus que ens ha ensenyat el castell. Ens han explicat l'època 
medieval i hem vist els estables que es on hi havien els cavalls. 
Hem pujat les escales i hem anat a un menjador. Actualment en
 aquest sala es fan bodes i banquets. Després hem anat a una
 altre sala plena de cadires amb el quadre del senyor del castell.
 Ara s'hi fan bodes. Abans era la sala real on rebien als visitants
 i parlaven feien reunions.
Quan hem acabat hem fet una foto de grup amb els monitors
 i hem tornat caminant fins a l'Estol.

Aquí us deixem els nostres missatges:
Adrian: Hola família m'ho estic passant molt bé a les colònies.
 M'ho he passat molt bé buscant espàrrecs amb els meus amics. 
He jugat a futbol i m'ho he passat molt bé. Adéu us estimo.
Ivet Barbero. Hola família. Avui he fet coses molt xules i aquesta nit
 farem joc de nit i ball. Us trobo a faltar molt. Adéu!
Guillem Martori. Hola família! Mho estic passant molt bé.Ens hem 
divertit i mha agradat molt les colònies. Tinc ganes de veure-us però
 aquí estic molt bé.Adéu!
Júlia Benet Hola família. M'ho estic passant molt bé a les colònies 
i demà ja ens veurem .M'ha agradat molt fer espelmes Adéu,petons
Biel. Hola família tinc moltes ganes de veure-us. Avui m'ho he
 passat megaguai. El joc que vam fer ahir a la nit em va agradar 
moltísssim. Adéu família us estimo.
Ariadna. Hola família . M'ho he passat molt bé buscant peces
 dels dinosaures i també fent una cabana. Adéu! T'estimo mama i papa
Oriol. Hola família. Us estimo molt. Ja se que l'Arnau esta superboig
 per mi. M'ho he passat molt bé buscant esparrecs i jugant a
 futbol. Adéu us estimo molt.
Marc Sempere Hola mama, Carles, Xavi i Alex. He estat jugant
 amb els meus amics a Star Wars i los ultimos Jeidais. M'ho he
 passat molt bé a les colònies. Adéu us estimo molt
Gisela. Hola mama i papa. El que més m'ha agradat de les
 colònies ha sigut anar d'excursio al castell. M'ho he passat
 molt bé.Adéu i molts petons.
Marc sanchez Hola pare mare i Eric. Us trobo a faltar i ens
 ho hem passat super bé trobant espàrrecs. Ens ho hem
 passat super. Adéu família
Gina. Hola família. Us trobo molt a faltar . He jugat amb els
 meus amics i m'ho he passat super bé. Adéu petons i abraçades
Max. Hola m'ho estic passant molt bé. Estic jugant molt i
 us trobo molt a faltar. Adéu!
Ferran Hola pare,mare i Nil.Avui he fet un jocs superguais
 i hem anat a un castell. Us trobo a faltar i estimo molt.Adéu
Guillem Pèlachs. Hola família. M'ho he passat molt bé!
Hem jugat a pilota i hem fet uns jocs de nit superxulos. 
Adéu us estimo molt familia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada