dimecres, 14 de març del 2018

Colònies: dimecres 14 de març


https://photos.app.goo.gl/ghic6ScgQgVQnFf53

 (Fent clic damunt la fotografia podreu veure tot l'àlbum)


Hola famílies, som el primer grup de reporters de les colònies. Us expliquem
 que hem fet avui i més endavant us enviem un missatge personalitzat.



Hem arribat amb l’autocar, hem esmorzat i hem anat a una granja a veure vaques.
 Hem vist com una màquina els hi treia la llet a les vaques i elles es posaven soles 
a la màquina. Els hi hem donat de menjar a les i hem vist els vedells.
 N’hem vist un que havia nascut avui.

Després de la granja hem vingut a la casa de colònies. Hem jugat pels voltants per
 la casa i per grups ens hem anat instal·lant a les habitacions. Hem posat el sac 
de dormir i el pijama. També hem preparat la llantera i el necesser.
Quan hem acabat hem anat a dinar. Hem dinat arròs amb tomàquet de primer, 
de segon hamburguesa i amanida. De postre hi havia plàtan.
Després de dinar hem anat al pati hem anat a descobrir els límits de la casa.

Hem fet dos grups.Un grup ha fet pastís de formatge amb la llet que han tret aquest
 matí. L’altre grup L’altre grup ha fet un memori sobre coses que produeixen les vaques.
 Entre una activitat i l’altre hem berenat. Hi havia galetes Maria i formatgets. 
Per beure hi havia suc de préssec, de pinya o de taronja.

Els monitors ens han dit que a la nit soparem i farem un joc nit.

David: Hola família. No us preocupeu per mi que estic molt bé. Els supercincs
 no es mouen del lloc.
Ainoha: Hola papa i mama. Us estimo molt .M’estan agradat bastant les colònies.
Ruslan: Hola mama! T’estimo molt i et trobaré molt a faltar. Estic molt bé
Sofia: Hola família m’ho estic passant molt bé i m’agraden molt les colònies
 d’aquest any. Us estimo molt.
Abril: Hola famílies m’ho estic passant molt bé i estic disfrutant a tope. No us
 preocupeu. Estic molt bé Adéuu a tothom
Ian: Hola familia. Hem fet activitats i estic molt bé i m’ho estic passant genial. Adéu
Ivet Enrich: Hola família. Us trobo molt a faltar però estic molt bé. M’ha agradat
 veure vaques i vedellls molt monus que llepaven. Adeu
Nadia, Hola mare, pare i Ivan. M’ho estic passant molt bé i espero que
 vosaltres també. Adéu
Adriana: Hola família. He dinat molt bé.  M’ho he passat molt bé donant-li de 
menjar a les vaques. Que us vagi bé. Adéu
Josep: Hola família. M’ho estic passant molt bé, espero que vosaltres també. 
Us envio un petó de regal.Adéu
Pol: Hola mare,pare, Frans i Joan m’ho estic passant super bé i espero que 
vosaltres també estigueu superbé. Adéu us envio un petó ben fort.
Tomàs: Hola mare i Sofia M’ho estic passant molt bé. Avui a la nit anirem 
amb la llanterna per la nit i tinc moltes ganes. Adéu
Alex: Hola mama i papa. M’ho estic passant molt bé perquè faré joc 
de nit amb la llantera.He fet pastis de formatge. Una abraçada molt forta
Laia: Hola mama i papa. El menjar era molt bo i m’ho he acabat tot. 
Hem fet moltes activitats. Estic moltísssim bé. Us estimo molt mare i pare. 
Us estranyo una miqueta però estic feliç. Un petó.
Lem: Hola papa i mama. Aquesta nit farem un joc de nit i en tinc moltes
 ganes perquè serà molt xulo. He dinat molt bé.Adéu i un petó  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada