dijous, 15 de març del 2018

Colònies. dijous 15 de març matí

https://photos.app.goo.gl/z9dju3QXUpyU58Ii2

Hola som el grup de reporters dels dijous al matí.
Ahir a la nit vam sopar patata i mongeta de primer i pizza de segon. De postres
 vam menjar iogurt de maduixa.Quan vam acabar i recollir vam anar a buscar
 les llanternes i vam fer un joc de nit. Havíem de trobar pistes com a bons
 investigadors i investigadores i trobar peces per obtenir pistes. Va ser molt divertit.

Aquest matí ens hem llevat a la casa de colònies i hem anat a esmorzar.
 Hi havien moltes coses: llet, cereals, pa, embotits i croissant. Després 
hem estat una estona jugant pels voltants de la casa i els monitors ens
 han vingut a buscar per fer les activitats. Hem fet 3 grups: gallines, gossos i vaques.
Hem fet diferents activitats: hem visitat l’hort i hem buscat peces d’un
 trencaclosques d’esquelet de dinosaure. També hem fet una espelma decorada
 per un company o companya. Ha sigut molt divertit i ens ha quedat molt bé.

Ara estem fent el reporter i aviat començarem a dinar.
Aquí us deixem els nostres missatges:
Quim:Hola papa mare i pau. M’ho estic passant molt bé a les colònies i espero
 que vosaltres també us ho esteu passant be. M’ha agradat molt dormir amb
 els companys i jugar a jocs. Molts petons per tu:mama, papa i Pau
Berta:Bon dia família. M’estan agradant molt les colònies. Hem fet un taller de 
fer espelmes i també un joc de buscar ossos. Hem fet un joc de nit i havíem
 de buscar peces d’un trencaclosques. Adéu
Janaïna: Hola papa mama. M’ho he passat molt bé aquestes colònies. 
He anat al bosc i m’ha agradat molt. Molts petons i abraçades!
Júlia Rios: Hola família  m’ho estic passant molt bé de colònies. I hem fet un
 joc de buscar les peces a la nit i m’ha agradat moltíssim. Ens han deixat una
 estona lliure per jugar al bosc. Adéu una abraçada
Aniol Rius:Hola família. Aquestes primeres colònies i m’estan agradant molt.
 M’ha agradat molt anar al bosc i fer cabanes amb els troncs. Us estimo molt.
 Petons, adéu
Asier:Hola papa i mama. He trobat molts espàrrecs i m’ho estic passant 
molt bé. Hem fet una cabana xulíssima. Adéu una abraçada
Sara: Hola família. M’ho estic passant molt bé a les colònies. Hem trobat 
molts espàrrecs i estic molt bé. Us estimo
Quiel: Hola família. M’ha agradat molt buscar les peces de dinosaure 
amb fusta. Passeu-vos ho molt bé. Adéu
Jordi: Hola papa mama i Maria. M’estan agradant molt les colònies .
 M’ho he passat molt bé buscant peces que encara no sa sabem que és. Adéu
Ciara: Hola família. M’ho estic passant molt bé a les colònies. El menjar m’agrada
 molt.Us estimo molt. Adéu
Joel:Hola famílies avui dijous hem fet una espelma pels nostres companys. 
Us estimo molt família. Milions de petons.
Pep:Hola Ferran, Nin i Noe. Hem fet una activitat de fer espelmes i m’ha 
agradat molt. També hem buscat unes peces de fusta que eren per muntar un
dinosaure. Molts petons i moltes abraçades.
Coral:Hola família. Us estimo molt. M’ho estic passant molt bé!  Demà ja ens veurem. Adéu
Aniol Fuster: Hola papa mama i Pau. M’ha agradat molt fer espelmes i també buscar 
les peces de dinosaure. Us estimo molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada