dijous, 23 de febrer del 2017

Periodistes! Les colònies a Can Batllori!

Hem pujat a l'autocar, hem arribat a la casa i hem esmorzat.
Després d'esmorzar hem anat a jugar una estona al camp de futbol i a les construccions de ferro.
També hi ha un camp de bolei-ball, també un de basquet! I hi havia molt lloc per correr.
Al cap d'una estona hem dinat tots junts i ens hem fet una foto!!




Després de dinar han vingut els monitors.

Hem fet tres grups diferents.

Un grup hem anat amb un tractor d'excursió. Hem vist un poble i hem passat per un pont medieval. També hem vist dues esglésies i un cementiri. Al final ens hem hagut d'agafar molt fort perquè el camí estava ple de forats i aigua.

Un altre grup hem anat a preparar dues plantes. Abans hem recollit sorra del bosc. Ens han donat llavors de pi. Hem fet un hivernacle amb un gerani. Hem estat treballant en una cabana rodona. Hem plantat també una planta de la família dels cactus. Era una planta carnosa. Hem trobat algun bitxet treballant amb les plantes.

Un altre grup hem estat parlant una estoneta dels rèptils i dels amfibis. Hem entrat a una cabana i ens hem posat una serp pel coll. Hem hagut d'estar molt quiets. Hem tocat unes tortuguetes petitetes.
També hi havien tortugues molt grans que posaven ous. He vist diferents rèptils i amfibis que tenien allà guardats.

Hem berenat pa amb formatget! I després de berenar hem acabat els tallers.

Els que haviem fet l'excursió amb tractor hem anat a conèixer a l'ase que hi ha a la casa que es diu Nandu!

Quan hem acabat hem fet els periodistes i quan acabem anirem a sopar, a veure al mag i a dormir.

Missatges dels nostres periodistes d'avui!



Tomàs: M'ho estic passant molt bé.
Ian: M'agradat molt fer les plantes.
Abril: M'ho estic pasant pipa!
Sofia: M'ho he passat molt bé amb el tractor!
Pol:M'ho estic passant moooolt bé!
Ruslan: M'ho he passat molt bé i m'he trobat un tió perqué cagui!
David: No us preocupeu que estic molt bé!
Nadia: M'ho estic passant molt bé!
Ashley: M'ho estic passant molt bé.
Marc: M'ho estic passant bomba!!!
Aitor: i jo tambééé! Un besito muaaa
Camilo: M'ho estic passant molt bé a les colònies.
Alba A. Jo i la Lis hem fet una cabana!!
Lis: Ens ho hem passat superbé!

Ivet: La casa es molt gran i m'ho estic passant xaxi!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada