dijous, 23 de febrer del 2017

Periodistes! Dimecres per la nit i dijous al matí!


Colònies a la casa Mas Batllori.

Ahir per la nit vam sopar sopa, croquetes boníssimes, enciam amb tomàquet i olives i iogurt. El sopar estava molt bó!

Quan vam acabar vam recollir tot el menjador i després vam sortir ajugar fins que vam anar a veure un espectacle de magia. El va fer el Mag David!

Va posar uns papers en un llibre i quan el va obrir van aparèixer una hamburguesa. Va fer aparèixer i desaparèixer uns coloms blancs que els vam poder tocar. Va ajuntar i separar unes anelles molt grans. Molts nens i nenes el vam ajudar a fer els trucs de magia. Alguns profes van sortir a fer trucs de magia també.
Al final ens va firmar un autògraf i a alguns ens va donar una carta.

Quan va acabar de veure l'espectacle del mag vam anar a les habitacions a dormir. Hem descansat molt encara que alguns encara podriem haver estat jugant molta estona més!!

Aquest matí hi ha hagut una sorpresa, ens ha despertat el burru de la casa amb un HIHAAAAAA superfort.




Quan ens hem despertat ens hem rentat les dents, ens hem vestit, ens hem pentinat, ens hem posat colònia, ens hem dit bon dia, hem llegit una estona i hem anat a esmorzar.

Hem esmorzat llet amb colacao i suc de préssec, pa amb mantega, melmelada o nutela. La nutela estava boníssima! Estava tot boníssim!

Quan hem acabat d'esmorzar hem recollit i hem anat a jugar fins que ens han vingut a buscar les monitores per fer els taller.

ENS HO ESTEM PASSANT REQUETEBÉ.

Missatges dels periodistes d'avuí:




Quiel: M'ha agradat molt el mag!
Jordi: Fins demà papes!!!
Ciara: No vull tornar a casa!!!
Paula: M'està agradant molt!
Joel: Hem pujat al tractor del Pepito i m'ha agradat molt!
Pep: No vull tornar a casa!Em vull quedar aquí!
Aniol: M'ho estic passant molt bé!
Pere: Us trobaré a faltar molt fins demà!
Erin: M'ha agradat molt el tractor del Pepito!
Jonathan: M'estan agradant molt aquestes colònies, són molt divertides.
Clara: M'ho estic passant molt bé.
Ian: M'ho estic passant molt bé també!
Bruna: Ens podem quedar el cap de setmana també?
Julia: M'ha agradat molt quan hem tocat al burrito de la casa!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada